Syysjooga 2020

Jyväskylän liikuntapalvelut on myöntänyt meille jälleen Puistokoululta salivuoron yhteensä 12 kertaa alkaen lauantaina 12.9. klo 10:30 – 12:00 ja sen jälkeen 19.9., 26.9., 3.10., 10.10., 17.10., 24.10., 7.11., 14.11., 21.11., 28.11. ja 5.12.

Koronaviruksen tilanteesta johtuen joogaharjoitukseen saa tulla ainoastaan täysin terveenä. Harjoiteltaessa pitää välttää tilanteita, joissa henkilöt joutuisivat lähikontaktiin. Henkilöiden väliset etäisyydet tulee säilyttää vähintään kahdessa (2) metrissä koko liikuntapaikalla olon ajan. Tästä johtuen emme pysty valitettavasti ottamaan kuin enintään 20 henkeä Puistokoulun liikuntasaliin.

Syysjoogaharjoitukset ovat vain yhdistyksemme jäsenille.

Koska kevään joogaharjoitukset jouduttiin keskeyttämään koronatilanteesta johtuen ennenaikaisesti, emmekä pystyneet myöskään järjestämään perinteistä kesäjoogaa, niin Joogayhdistyksen hallitus päätti poikkeuksellisesti alentaa syysjoogan hinnaksi 20 euroa.

Ilmoittautumiset sähköpostilla syysjoogaan 1.9. mennessä osoitteeseen:
hallitus@jklseudunjoogayhdistys.net

Liikuntasaliin mahtuu siis vain 20 henkeä, joten älä maksa osallistumismaksua ennen kuin olet saanut vahvistuksen, että mahdut mukaan.

Mikäli koronatilanne muuttuu ja harjoitukset on viranomaisvaatimuksen vuoksi keskeytettävä kesken syyskauden, maksettuja maksuja ei loppukaudelta palauteta.