Jäsenkirje 3 / 2023

Jäsenkirje 3/2023, 15.9.2023

Hyvää alkanutta syksyä!

Joogaharjoitukset

Puistokoulun jooga käynnistyi viime viikolla ja osallistujia oli mukavasti. Marja-Terttu Frimanin etäjoogaa ei tänä syksynä ole tarjolla. Olemme sopineet Marja-Tertun kanssa, että mikäli hän järjestää keväällä joogaa Google Meetin välityksellä, ilmoitamme siitä jäsenille.

Joogaviikonloppu Saarijärven joogaopistolla

Olemme varanneet viikonloppukurssin ensi keväälle yhdessä Länsirannikon Joogakerhon kanssa. Tässä kuvaus kurssista:

Kun etsit Tietä – älä menetä läsnä olevaa hetkeä, 2 vrk

pe 2.2. – su 4.2.2024
Hinta alkaen 220 €
Ohjaajat: Onerva Mälkönen ja Hilla Saarinen, Jooganopettajat SJL®

Jooga pyytää meitä kääntymään sisäänpäin, oman ruumiin puoleen, jotta voisimme työskennellä mielen parissa. Kun teemme harjoitusta tarkkaavaisesti, spontaania hengitystä kuunnellen, alamme vähitellen elää tietoisemmin. Emme enää elä muistoissa tai tulevaisuuden haaveissa. Huomaamme, että ilontäyteinen elämä ei ole onnen etsintää, vaan alamme hyväksyä ja elää asiat sellaisina kuin ne ovat. Joogaharjoitusten lisäksi keskustelemme siitä, mikä meitä estää ja mikä auttaa löytämään selkeyden ja ilon jokapäiväisessä elämässä.

Ilmoittautuminen ja kaikki kurssiin liittyvät tiedustelut Varpu Turuselle, turunen.varpu@gmail.com tai puh. 044 367 4049. Kurssi on varattu Länsirannikon Joogakerho ry:lle ja Jyväskylän seudun Joogayhdistys ry:lle 2.12.2023 saakka. 3.12.2023 kurssi avautuu muille, mikäli kurssipaikkoja on.

Muistathan, että Joogayhdistys tukee jäsentensä joogaharrastusta maksamalla vähintään kaksi (2) vuotta jäseninä olleiden kurssimaksusta 50 €, jonka yhdistys maksaa suoraan opistolle.

Joogaliiton jäsenille tulee vielä 5% alennus.

Yhdistys ei järjestä kuljetusta, vaan toivomme osallistujien järjestävän kimppakyytejä Joogaopistolle. Ilmoittautuessasi voit siis kertoa, onko autossasi tilaa tai vastaavasti haluatko mukaan kimppakyytiin.

Joogaliiton Talvipäivät Jyväskylään

Joogaliiton jokavuotiset talvipäivät järjestetään 15.-17.3.2024 Laajavuoren Scandic-hotellissa. Yhdistyksemme osallistuu käytännön järjestelyihin ja luultavasti tarvitsemme hallituksen lisäksi muita talkoolaisia. Kerromme talvipäivien ohjelmasta ja talkoolaistarpeesta myöhemmin syksyllä, kun ohjelma varmistuu.

terveisin Marjaana Lehto, pj.