Jäsenkirje 2 / 2023

JYVÄSKYLÄN SEUDUN JOOGAYHDISTYS RY
Jäsenkirje 2/2023, 5.6.2023

Hyvät joogaajat!

Tänä vuonna emme järjestä perinteistä yhdistyksen viikonloppukurssia joogaopistolla. Sen vuoksi myönnämme kurssitukea valitsemallesi kurssille https://joogaliitto.fi/joogakurssit/ vuoden 2023 aikana. Saadaksesi kurssituen (50 €) sinun tulee lähettää viesti yhdistyksen sähköpostiin ja kertoa, mistä kurssista on kyse sekä liittää mukaan verkkopankista tallentamasi maksukuitti. Kurssituen edellytys on vähintään kahden vuoden jäsenyys yhdistyksessämme.

Suosittelemme teille näitä Joogaopiston 50-vuotistaipaleeseen liittyviä juhlakursseja: 30.6.-2.7. Kolme sukupolvea, kolme näkemystä SJL-joogaan ja 21.-23.7. Mennyt, tuleva ja nykyhetki -juhlavuoden kurssi. Kurssikuvaukset näet joogaopiston sivuilta. Näillä molemmilla kursseilla on vielä tilaa.

Puistokoulun jooga

Aloitamme 9.9. syksyn joogaharjoitukset kuten aikaisemmassa viestissä kerroimme. Olemme varanneet Puistokoulun liikuntasalin lauantaipäiville klo 10-12. Joogaharjoitukset on viime vuosina pidetty klo 10.30-12, mutta osa jäsenistä on toivonut, että ne aloitettaisiin jo klo 10. Mikäli käyt lauantaijoogassa ja ajankohdalla on sinulle merkitystä, lähetä viesti 15.8 mennessä, missä kerrot kumpi aika sopii sinulle paremmin: klo 10-11.30 vai 10.30-12.

Syysjoogasta tulee tarkempaa tietoa syyskuun aikana. Muista, että ilmoittautuminen alkaa 15.8. Jos ilmoittauduit jo keväällä joogaharjoitusten yhteydessä, ei sinun tarvitse tehdä sitä uudelleen.

kesäterveisin Marjaana Lehto, pj.