Jäsenkirje 1 / 2023

JYVÄSKYLÄN SEUDUN JOOGAYHDISTYS RY
Jäsenkirje 1/2023, 28.4.2023

Hyvät joogaajat!

Kevään joogaharjoitukset (12) Puistokoululla ovat nyt päättyneet. Kiitos ohjaajille ja kaikille osallistujille.

Jyväskylän seudun joogayhdistyksen vuosikokous pidettiin 21.3 ja puheenjohtajaksi valittiin Marjaana Lehto. Varapuheenjohtaja on Merja Pykäläinen, sihteeri Eeva Takala, rahastonhoitaja Sisko Manninen ja muut jäsenet Anita Malinen ja Leena Survo.

Jäsenmaksu pysyy ennallaan eli se on 15 €. Ellet vielä ole maksanut jäsenmaksua, voit maksaa sen tilille FI15 5290 0220 1206 51 (Keski-Suomen OP) ja viite 26.

Yhdistyksen uusi sähköposti on jkl.joogayhdistys@gmail.com. Meillä on ollut vaikeuksia vanhan sähköpostin kanssa ja ilmeisesti osa viesteistä on hukkunut. Tämän vuoksi otimme uuden sähköpostin käyttöön.

Kesäjooga

Kesäjoogaa on tarjolla kesäkuun aikana 7.6., 14.6., 21.6. ja 28.6. klo 17-18.30 Kansalaisopiston liikuntasalissa eli pääkirjaston tiloissa. Kurssimaksu on 20 € ja mukaan otetaan myös ei-jäseniä. Ilmoittautuminen yhdistyksen sähköpostiin jkl.joogayhdistys@gmail.com viimeistään 31.5. Maksa kurssimaksu
tilille FI15 5290 0220 1206 51 ja käytä viitettä 39. Maksa sen jälkeen, kun olet saanut vahvistuksen siitä, että ryhmässä on tilaa.

Puistokoulun jooga

Aloitamme syyskuussa syksyn joogaharjoitukset ja niitä on lauantaisin klo 10.30 -12.
Osallistumismaksu syyskauden joogaan on 30 €. Ilmoittautuminen 15.8. lähtien yhdistyksen sähköpostiin. Maksa tämäkin joogakurssi vasta, kun olet saanut vahvistuksen siitä, että mahdut mukaan.

Harjoitukset pidetään 11 kertaa eli 9.9., 16.9., 23.9., 30.9., 7.10.,14.10., (syysloma), 28.10., (pyhäinpäivä),11.11., 18.11., 25.11. ja 2.12.

Hyvää kesää yhdistyksen puolesta,

Marjaana Lehto, pj.