Jäsenkirje 3.6.2022

Jäsenkirje 3/2022
3.6.2022

Hyvät joogaajat!

Aiempien koronarajoitusten takia kevään joogamme päättyi poikkeuksellisesti vasta 21.5. Kiitos osallistujille.

Kesäjoogaa ei nyt ole saatu järjestettyä, mutta ensi syksynä taas jatketaan 10. syyskuuta alkaen ja lopettaen 3. joulukuuta. Silloin voitaneen taas ottaa osallistujia sali täyteen entiseen malliin. Ilmoittautumisia voidaan kuitenkin ottaa vastaan vasta 15. elokuuta alkaen osoitteessa tmarjaana.lehto@gmail.com

Osallistumismaksu syyskauden joogaan on 30 €. Ethän maksa joogaharjoituksen osallistumismaksua ennen kuin olet saanut vahvistuksen onko ryhmässä tilaa. Jäsenmaksut tulee olla suoritettuna.

Harjoitukset pidetään 11 kertaa eli 10.9., 17.9., 24.9., 1.10., 8.10., 15.10., (syysloma), 29.10., 12.11., 19.11., 26.11. ja 3.12.

JOOGAVIIKKOLOPPU SAARIJÄRVEN JOOGAOPISTOLLA

Ensi syksylle to – su 20 – 23.10.2022 on varattu yhdistyksellemme joogaviikonloppukurssi Joogaopistolla. Vielä on vapaana neljä paikkaa (kahden hengen huoneissa, 280 e).

Ilmoittautumisia otetaan vastaan välittömästi (Harry Uosukainen 0400 560665). Jyväskylän Joogayhdistys tukee jäsentensä joogaharrastusta maksamalla vähintään 2 vuotta jäseninä olleiden kurssimaksusta 50 €.

Näistä hinnoista tulee kaikille Joogaliiton jäsenille 5% alennus. Lisäksi siis Jyväskylän joogan jäsenille siis 50 €:n alennus, jonka yhdistys maksaa suoraan opistolle.

Yhdistys ei järjestä kuljetusta, vaan toivotaan osallistujien järjestävän kimppakyytejä Joogaopistolle. Ilmoittautuessasi voit siis kertoa, onko autossasi tilaa tai vastaavasti haluatko mukaan kimppakyytiin.

Hyvää kesää yhdistyksen puolesta,

Harry Uosukainen, pj.   terra.aum@gmail.com