Syksyllä Joogaopiston viikonloppukurssille

Tervetuloa osallistumaan Läsnäolo ja tilan kokeminen -kurssille joogaopistolle ensi lokakuussa!

Vuodelle -21 kaavaillun joogaopiston viikonloppukurssin jouduimme perumaan koronatoimien vuoksi. Nyt yhdistys on kuitenkin saanut kurssikiintiön joogaopistolle uuteen ajankohtaan.

Sinulla on mahdollisuus ilmoittautua 3 vuorokauden viikonloppukurssille 20.10. – 23.10.22.

Kurssin aiheena on Läsnäolo ja tilan kokeminen. Ohjaajina toimivat Sanna Suikula ja Jenni Andersson, molemmat jooganopettajia SJL. Jaamme kurssin yhdessä rovaniemeläisten joogaajien kanssa.

Kurssikuvaus:

Läsnäolon kautta voimme havaita kokemuksemme yksityiskohtia sekä löytää olemisen ilon ja lempeyden itseä kohtaan. Kuulostellaan sisäistä maisemaa ja hoivataan sitä joogaharjoitusten, rentoutumisen ja meditaation avulla. Tutkitaan tilaa ja sen ilmenemistä harjoituksissa ja luennoilla pohjautuen joogateksteihin ja omiin kokemuksiin.

On fyysinen oma tila tehdä harjoitusta, tilaa ajatusten välillä, tilaa olla ja hengittää. Tarkastellaan myös liikkumattomuutta ja taukoja liikkeiden välissä sekä sisällä.

Ilmoittautuminen:

Ilmoittautuminen on voimassa heti, ja voit hoitaa ilmoittautumisesi Harry Uosukaiselle  0400 580665. Kurssilla on tilaa 12 nopeimmalle. Ilmoittaudu 20.8.-22 mennessä.

Hinta: alkaen 280 €. Jyväskylän seudun joogayhdistys osallistuu kurssimaksuun 50 € /hlö, mikäli olet ollut jäsen vähintään 2 vuotta.

Halutessasi voit jättää myös majoittumistoiveen, joka toteutetaan mahdollisuuksien mukaan:

1 kpl          2hh suihku ja wc käytävällä

4 kpl          2hh suihku ja wc huoneessa

1 kpl          1hh suihku ja wc huoneessa

1 kpl          Bobila 1 hh suihku ja wc käytävällä

Hinnoista vähennetään 5 %, mikäli olet Joogaliiton jäsen.